ראש הממשלה מבקש: "צאו לטייל בחבלי התנ"ך ובאתרי המורשת"

    חג הפסח מקפל בתוכו משמעויות חשובות שעומדות ביסוד קיומנו הלאומי זה אלפי שנים. כחג החירות הוא מנציח את ניתוץ כבלי השעבוד במצרים
    איתי גדסי 1 Comment on ראש הממשלה מבקש: "צאו לטייל בחבלי התנ"ך ובאתרי המורשת"

    לקראת חג הפסח, שיגר נתניהו מכתב לתושבי יש"ע ולאזרחי ישראל בו הוא מבקש לחזק את העמידה מול הטרור על ידי טיולי חג בכל אזורי ארצנו • "חג האביב טומן בחובו את בשורת ההתחדשות והרעננות" • השתכנעתם?

    צילום: Marc Israel Sellem/POOL
    חג הפסח מקפל בתוכו משמעויות חשובות שעומדות ביסוד קיומנו הלאומי זה אלפי שנים. כחג החירות הוא מנציח את ניתוץ כבלי השעבוד במצרים
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לקראת חג הפסח שיחול בימים הקרובים, משגר ראש הממשלה בנימין נתניהו מכתב לראשי מועצת יש"ע ולתושבי יהודה ושומרון ובו הוא מחזק אותם בעמידתם אל מול הטרור, מברך אותם וקורא לאזרחי ישראל לצאת ולטייל בכל ביהודה ושומרון וכל רחבי המדינה.

    ראש הממשלה פותח את מכתבו במשמעות חג הפסח אותה הוא מבקש להדגיש השנה: "ראשי מועצת יש"ע, תושבים וידידים יקרים, חג הפסח מקפל בתוכו משמעויות חשובות שעומדות ביסוד קיומנו הלאומי זה אלפי שנים. כחג החירות הוא מנציח את ניתוץ כבלי השעבוד במצרים… כחג האביב הוא טומן בחובו את בשורת ההתחדשות והרעננות… וגם נקודת המוצא למסע הארוך שהוביל משה, ובסיומו חזר עמנו למולדתו. בה במידה הוא מבטא את חשיבות הזיכרון והמורשת שעוברים מדור לדור, ואת האחדות בין כל חלקי העם".

    במכתבו הוא מתייחס גם לבניה ולהתפתחות מהקמת המדינה ועד היום כשהחזון הפך למציאות וגם "ביססנו את ריבונותנו והחזרנו לעצמנו את השליטה בגורלנו. אנחנו בונים ומפתחים את המדינה בלא הפוגה".

    "ידידי, אני מוקיר את היכולת שלכם לקיים שגרת חיים ברוכה גם בזמנים של דריכות בטחונית" כותב נתניהו ומוסיף, "לוחמי צה"ל ואנשי כוחות הביטחון עומדים על המשמר כדי להגן על מרחבי ארצנו".

    בסיום המכתב פונה ראש הממשלה לכל אזרחי ישראל בפניה אישית ומיוחדת: "אני קורא לאזרחי ישראל לצאת בימי הפסח אל הטבע המלבלב, לבקר בחבלי התנ”ך ובאתרי המורשת שפזורים לאורכה ולרוחבה של המדינה, להכיר את נופיה וליהנות ממתיקותה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ראש הממשלה שליח טוב של בורא עולם בקרוב נזכה למשיח שיגאל אותנו מהגלות הארוכה…